Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 23. mars 2011

Ha en fin kveld!!:)

Måtte bare vise et par bilder..........

Det er så koselig å se på fiskene.......
                            Ja, sitter nå å ser på nettet.  Det er så mange fine blogger.....
                            Vi holder på å pusse opp kjøkkenet, mye arbeid, og lite
                            håndarbeid.

                            Dere skal få se hvordan det blir.......

                                                   Ha en fin kveld........:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...