Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

mandag 4. april 2011

Sytreff!

 Flere påskeløpere ble sydd, nå som vi nærmer oss påske. Men også mange andre løpere, vesker og bilder......



Det var damer fra  Innhavet, Drag, Harstad, Kvæfjord, Fauske, Bodø, Valnesfjord, Kjerringøy, Mo i Rana, Korsnes, Steigen, Tranøy, Kobbelv, Oppeid bl.a.
 Flere løpere og spisebrikker....




Noen satt til kl. 3-4 om natta, og var likevel oppe på morran........ 
 Eventyrteppe, løper i grønt og flere ulike vesker...
(bildene er uskarpe. De ble tatt med mobilen)...



Maskindur her og både der....
 Et nydelig teppe sydd av Eva fra Drag.




Kreativiteten blomstret........der var toalettmapper, smykkeposer, andre poser.bordbrikker, glassbrikker, fingerbøretui, sakseetui,, småting som ikke ble tatt bilde av...
Flere........
Noe av det som ble laget var blitt påbegynt lang tid i forveien. Har heller ikke tatt bilder av det som var til salgs......glemte det.......sorry, det var mye fint!




Og så blir det treff til neste år også.....

Denne påskeløperen sydde jeg........

           2-3.4.11    Har vært på sytreff i Hamsun`s rike (Hamarøy Hotell). For meg ble det ikke full tid pga oppussing av kjøkken. Men var lørdag og søndag. Det var selvfølgelig trivelig, sying og masse god mat.

Påskeløperen jeg sydde er etter mønster av Gøril Johansen, Gørils Quilt. Tøydukke Anna selger disse...


Det var utrolig mye fint som ble laget. I alt var det 48 spreke og kreative damer med.....

Jeg var så heldig å vinne stoffpakke til løperen "Lilla fristelser" av AnnAKa. Stoffer levert av Polarquilt...

Hadde dessverre bare mobilen med, så bildene er ikke klare.

Ha ei trivelig og kreativ uke alle sammen som leser her på siden.......:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...