Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

søndag 29. mai 2011

I hagen.....



            
               I dag har vi vært ute i hagen og klippt busker og trær, og denne                          klematisen......
               Den var svær og full av knopper. Noen var utsprunget også. Nederste
               bildet viser en som jeg redda og satte i vann inne, sammen med en                          bukett                               barnebarnet har plukka til meg.

               Vi skulle beskjære den noe. men kom i skade for å klippe den helt ned.
                Håper den vokser opp igjen......(den var jo fin i all sin prakt..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...