Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

tirsdag 10. april 2012

Nye dukkeklær....

Lillemor sine små må jo ha litt klær å skifte i.....

Det er disse to som skal få litt nye klær av "Oldemor" ??!
Camilla som ligger øverst har mora hatt, og lagt navn på. Nå har Dina fått en liten gutt også.
Han har ikke fått navn ennå........

Først brukte jeg opp litt restegarn (måtte jo kjøpe litt mer da...) og strikka dette lappeteppe
 til Camilla. Får se senere om det blir et til......

Så strikka jeg denne sommerdressen til gutten. Lånte ei bok av ei venninne:
"Strikk koselige klær til dukken" av Målfrid Gausel. (Cappelen)

Det var sko med........søte??!

Camilla fikk jakke, samme som "MOR".........

Gutten i dressen.......

Camilla i jakken......

Gutten fikk også genser, lue og sokker. Det har Camilla fått før....


Håper nå "Mor" blir fornøyd da.... Det er så fort gjort og strikke slike små plagg.
Skal sy kjole og bukse og da.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...