Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

tirsdag 8. mai 2012

Ny kjole.....

Hekla overdel til denne kjolen. Skal sy flere av denne. Det var så morsomt. Likte godt å hekle litt, det er lenge siden det.... Syns det var så morsomt å kombinere stoff og hekling.....

Hekla overdel, lomme og blonde........

Sånn ble kjolen da den ble ferdig......

Overdel....hekla hjerte til pynt.....

Hekla lomme. Men den er ikke fòra.....

Blonden sydd på i nedre kant....

Bak har jeg satt i to knapper.......


Håper tulla våres blir fornøyd med den.....Vet hun liker farga....

3 kommentarer:

  1. Så søt den vart! Har lyst til å prøve å lage sånne!

    SvarSlett
  2. Anne Britt Kåsbøll6. juli 2014 kl. 12:07

    Hei. Hvor finner jeg oppskrift på denne barneskolen den var veldig fin.
    Anne Britt

    SvarSlett
  3. Anne Britt Kåsbøll6. juli 2014 kl. 12:11

    Hei. Hvor finner jeg oppskrift på denne barneskolen den var veldig fin.
    Anne Britt

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...