Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

lørdag 1. desember 2012

Veskekurs........

Andrè Wallenborg har hatt nytt Veske-kurs. Og det var som vanlig givende og morsomt........
Noen bilder fra kurset:

Andrè Wallenborg

Her er veska jeg sydde...

Lomme......

Her ble det tykt.  Men vi  (maskinen og jeg) kom oss gjennom
dette arbeidsstykke.....
H
Baggen ferdig.....

En annen fra kurset....

Det arbeides....

Den røde ble sydd på kurset. Den andre har Andrè sydd på bestilling...

To til. Ei brun i imitert skinn og ei i et stoff med motiver fra paris. Ho som sydde den lyse ble
veldig fornæyd, og det med god grunn. Den var knallfin.

To sydde i dette stoffet.....

Dette er en i brunt, imitert skinn...


Ja det var bare noen få av vel 20 vesker som ble sydd....
Men det kommer flere....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...