Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

torsdag 24. januar 2013

Endelig en ny duk.....

Det har vært så morsomt å komme igang med sying igjen. Denne gangen er det blitt en duk til min bror og hans frue..... Liker disse fargene så godt så jeg skal sy en lignende til meg selv også......




Sånn ble toppen på duken.......

Baksiden.........


Det kommer mere av dette slaget.....

3 kommentarer:

  1. Denne løperen likte jeg veldig godt. Nydelige farger og fin design!

    SvarSlett
  2. Kjempefin løper du har sydd!
    God helg til deg :-)

    SvarSlett
  3. Takk for fine kommentarer. Så bra at dere likte den....:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...