Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 23. oktober 2013

Quiltetreff i Kobbelva....

Var på sytreff i helga.... i Kobbelva...

Her spiser vi lunch siste dagen, damer fra vår klubb....

Tok noen bilder, men legger ikke alle ut. Denne løperen var det mange som sydde...

Allis sydde håndarbeidsveske i blått og svart. Den ble nydelig....

Gunn syr mappe til nettbrettet. Hun brukte twisterlinjalen og det gikk i lilla. Den ble utrolig fin...

Gunn, Tove og Mette er ivrige....

Første snøen falt denne helga.... men regna fort bort...

Duk under produksjon..... Vottene på siden ble lodda ut.....
Mette i dyp konsentrasjon.....

Erly....

Tove....

Allis.....

                                                                                                                                                          


Vi har malt lokalet vi syr i. Vi ble kjempefornøyd........ her ser vi Karin i aksjon...

Vi hadde ei kjempe trivelig helg. Flertallet av oss var fra torsdag til søndag.
Vi gikk til dekka bord, sydde og kosa oss....   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...