Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

mandag 6. april 2015

Hyttetur...

Utsikten fra stuevinduet på hytta......

Rydda kjøkkenbenken...nå har vi å sette på to dører, og stelle tre dører, så er kjøkkenet ferdig....
Det blir bra, og mye enklere.
Se den lille matta/duken som ligger foran brødboksen . den fikk jeg til påske av et av barnebarna...

Dette er hjerte, som skulle stått på døra ...men vi har det her.....

Et av barnebarna på besøk....

Påsken 2015.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...