Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

torsdag 22. april 2010

Quiltetreff på Innhavet !




Deltok for første gang på et quiltetreff. Det gav mersmak. Vi hadde det så trivelig. Vel 20 stk. Vi sydde hele helga. Lå på hotell og gikk til dekket bord. Kunne det vært bedre?! 16-18/4-10.

Det er min maskin som står fremst. De to på bildet på venstre side er fra Korsnes (Svigermor og svigerdatter).
Den lyse dama på midten er Seigvor ? fra Drag?.

Det var damer fra Kjerringøy, Fauske, Steigen, Innhavet, Korsnes, Lofoten og Drag osv..... PolarQuilt stilte med butikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...