Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

søndag 20. juni 2010

Kakebaking!!:)



Da Johan Victor skulle døpes bakte jeg kaker. Gudmor sitt lille gull måtte jo ha kaker til kaffen.....

Så det ble ei stor marsipankake på bestilling fra foreldrene, og den skulle være stor!! Og det ble den!!!:)) Så tok de også opp bestilling på krokankaka, så den baka jeg.

Tilslutt fant jeg selv på å bake ei sjokoladekake....Kunne ikke ha barnedåp uten det...!!!

Barnedåpen ble feira på hotellet, og det var ei koselig stund.......Koldtbord først, masse god mat!!:)



 Laga ei bamsekake til Johans 1 års -dag..........!!                                                       

Putekaka så finere ut enn bildet viser..... :(    Og til slutt var det ei krokankake. Den blei god. Hege Leide baka Suksessterta, som også var kjempegod. Pappa laga Ostekaka, og som vanlig var den  god. Mamma baka bløtekake og kjøpte ei tårnkake. Legger like godt ut et bilde av bordet..... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...