Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

søndag 7. november 2010

Kirkeboka....??

En spent 4-åring gikk i kirken en søndag. Han var spent og glad, for han skulle få kirkeboka. Invitasjon kom i posten. Brev til han........Presten ba alle som skulle ha boka om å rekke opp hånden. Ivrige 4-åringer strakk handa i været....og turen gikk opp tilalteret. Men gleden varte ikke lenge......, de gikk tom for bøker. Igjen stod en del 4-åringer å så på at mange andre fikk boka, men de selv ble fri.... Noen begynte å gråte. Vår 4-åring kom betuttet ned å satte seg.......Boka ble lovet dem i posten, men den er ikke kommet enda. Syns det er utrolig at det blir sendt ut invitasjoner til flere enn de har bøker til. Fy skam, håper det aldri gjentar seg...........:(
Men tro det eller ei. Presten kom hjem til ham med boka etter noen uker. :) tommelen opp for ham!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...