Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

søndag 7. november 2010

Sykurs i Saltstraumen......

AnnaKa med alle spente quiltedamer rundt seg....... :)

Mange er interessert........Og det var mange gode råd og tips underveis... :)

AnnaKa viser bruk av krympestoff.....

Noen av AnnaKas ferdige produkter.......

Skrin og mapper.....
Sminkepung, som ut fra tekst på bildet antagelig blir en mappe til strømper....

Et skrin med speil.......


Skrinet sett fra siden, med glidelås rundt.....
AnnAKa hadde kurs 6. og 7. nov. Da sydde vi sminkepunger og små skrin. Tok noen bilder. Nederst her ser vi to produkter som jeg sydde. En sminkepung og et lite skrin med speil. Det var morsomt å sy......Skulle hatt bilde av alt som ble sydd. Det var utrolig mye fint og varierende. Elisabeth tok bilde av alle med produkter de hadde laget. Skal legge det ut hvis det ble bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...