Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

mandag 14. februar 2011

Til ost og vin!!:)

De honning marinerte valnøttene på øverste hylle her er obligatorisk på Brie synes jeg :)
Kjempelett å lage :
1 ss honning
1ss smør
1ts balsamikoeddik
1 box valnøtter
Rist nøttene et par minutter i tørr panne. Ta de ut.
Ha i det øvrige og bland sammen. 
Ha i nøttene.
Legg de på papir og i kjøleskap så de stivner.
Mmmmm.... NYT!!

Oppskrift på Røykalaksost finner du Her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...