Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

fredag 8. juni 2012

Hekla en del luer......

Hekla noen luer. Tre av dem er gitt bort.....

Hekla luer med rosett evt annen pynt......

Tulla vår er modell.......

Mer prøving....hm........

Enda ei........hihi.......

Denne med dusker vil jeg ha..........

Grå og svart......stor størrelse....

Ei til, med sløyfe.....passer til kjolene......


Kanskje ikke tiden for å hekle luer, men det var så morsomt......
Dessuten kan vi få kalde dager......

God helg til alle som er her å titter!!:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...