Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

fredag 8. juni 2012

Ny kjole......

Det var så morsomt å sy disse. Denne er i str 3/6 år......

 Sydd en til. Denne skal jeg selge.....

 Kitty-knapper bak.....

Hekla blonde nede på kjolen...



God helg!!:)

3 kommentarer:

  1. Hei! Du verden for en fantastisk herlig kjole! Skulle ønske æ hadde et lite barnebarn nu!-)Du er bare rasanes flenk! Vi nu snart ha et sytreff !-) klæm

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha! Ja det hadde vært morsomt med et sytreff, må prøve å få det til snart. Du hadde det vel fint i bryllup!!:)Klem

    SvarSlett
  3. Så fin!! Artig stoff og fint med heklestykke.Nyt dagen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...