Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg.

27 februar 2009 : Hei ! Jeg heter Lilian og er intressert i forskjellige hobbyer. Akkurat nå syr jeg en del lappeteknikk/quilting. Men jeg har seks barn og to barnebarn og de går foran alt. Så det blir litt av alt. . .

Har sydd en del tidligere. Masse barneklær, men nå blir det mest quilting.
Men dette med quilting er ganske nytt for meg. Hadde ikke noe interesse for det før. Men ei venninne, Gøril; tok meg med en gang i kjelleren sin og da var det gjort. Det var kjempemorsomt.

Ble mere aktiv med blogging nå ved årsskifte 2010/2011, og du verden hvor mange flotte og interessante blogger som fins.....:)

søndag 1. mars 2009

Kjøkkengardiner!


Fant ut at jeg også skulle bruke lappeteknikk når jeg skulle sy nye kjøkken gardiner. Falt da for et set tmed stoff fra desire`s nettbutikk som ble kalt "Daydream". Det er bare så flott. Kunne tenkt meg å sy mer og i flere farger. Dette ble nå altså resultatet.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...