Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

søndag 1. mars 2009

Silkemaleri !




For mange år siden drev jeg også med litt silkemaling. Det er over ti år siden. Men kunne tenkt meg å holdt på mer med det. Her er første bildet. Ei pusekatt. Og så var det hesten vår som vi hadde på den tiden. Her er den med sit 2. føll. Kunne tenkt meg å malt det i oljemaling, da det er litt vanskelig å få klare bilder i silkemaling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...