Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

torsdag 12. mars 2009

Kurs med André Wallenborg !







Hei ! Ja nå har også jeg vært på et kurs til med André Wallenborg. Kurset ble holdt av PolarQuilt i Bodø. Det er like spennende hver gang. Han er dyktig til å undervise og alle ble ferdig med vesker. Det er gøy å se så mange forskjellige ferdige vesker. Hadde dessverre ikke kamera med så jeg kunne ta bilder, men andre har sikkert lagt ut noen. Her er imidlertid min veske fra dette kurset. Og lørdagskvelden ble brukt til å strikke. Det ble en god start på et par lester. Altså ei aktiv helg. :)
Mars-09

1 kommentar:

  1. Hei
    -takk for sist :) Kjempeflott veske og kjempebra kurs. Artig å se hvor forskjellige veskene ble ja:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...