Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

mandag 18. oktober 2010

Syhelg i Kobbelv!!:)

Her er toalettmappene.  Det er dyremønstret i begge, men ellers litt forskjellig. Syns de ble rimelig fin.

Her er toalettmappene som er lur å ha med dersom en skal reise med fly. Istedet for å ta ut innholdet kan en bare åpne mappa og da ser vi alt.......Syns disse var genial, man har oversikten selv også. Slipper å lete.... :) Mønstret på disse stod i siste nr av "My Quilt"

Dette er en pose med plastvindu. Den var morsom å sy. Et gammelt stoff kom til heder og verdighet.  Det blåe fòret fikk jeg av "romkameraten" min, hun var så trivelig. Jeg syns posen ble fin, skal kjøpe en klype å sette på. Det blir nok flere av denne sorten........ :) Mønster av AnnaKa.

Dette er en brødkurv. Den skal jeg ha på hytta, for der har vi blått. Syns den ble fin, og var også morsom å sy. Denne er ganske stor. Kommer nok til å sy flere i ulike størrelser....... :) Mønster på denne stod også i "My Quilt".

Da jeg var i Kobbelv sydde jeg ferdig 4 produkter. Begynte med spisebrikker, men avslutta før disse ble ferdig. Her er bilde av alt det som ble sydd. 14-17. okt.2010.
Noen afrikanske damer var der å lærte å sy. De hadde vært der i 14 dager, og skulle reise hjem lørdag. det var arrangert loddtrekning for disse. Da vant jeg en pakke servietter: Sorte med hvite prikker. Må vel sy meg selv en serviettholder til disse. Har sydd 4 før, men alle har jeg gitt bort..... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...