Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg.

27 februar 2009 : Hei ! Jeg heter Lilian og er intressert i forskjellige hobbyer. Akkurat nå syr jeg en del lappeteknikk/quilting. Men jeg har seks barn og to barnebarn og de går foran alt. Så det blir litt av alt. . .

Har sydd en del tidligere. Masse barneklær, men nå blir det mest quilting.
Men dette med quilting er ganske nytt for meg. Hadde ikke noe interesse for det før. Men ei venninne, Gøril; tok meg med en gang i kjelleren sin og da var det gjort. Det var kjempemorsomt.

Ble mere aktiv med blogging nå ved årsskifte 2010/2011, og du verden hvor mange flotte og interessante blogger som fins.....:)

torsdag 21. oktober 2010

Tur til Trondheim!!:)

Her er det røde teppet. Det var så utrolig fint. Skal prøve å få tak i mønsteret, for hun hadde det ikke. Men teppene kommer ikke til sin rett her. De var mye finere i virkeligheten!!:)

Her er det blå teppet, det var til dattera, for hun var så glad i blått. Det var også kjempefint. Det er Kim som holder opp teppet så jeg kunne ta bildet.....hyggelig dame som drev den butikken! :)
Her er en løper som hang i butikkvinduet. Men bilde er tatt med mobilen, og fargene er missvisende. Den var sprekere ifargene og veldig fin.
Ja nå har Kim og jeg vært en tur i Trondheim. Vi var først og fremst på IKEA. Der var det mye å se. Vi var veldig fornøyd med det vi så av kjøkkeninnredninger, så det blir vel ny på både Kim sitt kjøkken og vårt. Det blir spennende..... :) Dette var første dag. Deretter overnatta vi på Chesterfield hotell. Det var et bra hotell som vi trivdes på. Kan tenke meg å overnatte der flere ganger, midt i sentrum. Dagen etter var vi på shopping. Vi var på to sentre, "Olavsenteret" og på "solsiden". Det ble litt klær på oss. Vi måtte kjøpe en ny koffert.......;) Var også på en Quilte-butikk,"R.Sy-Steen". Kjempetrivelig dame som drev den. Må innom der senere også. Ho hadde sydd de flotteste teppene jeg har sett. Et i rødt og et i blått. Legger ut bilder her. Så ble det en del stoffer, var rimelig fornøyd med turen..... :) Flyet var i rute, tok flybussen begge veier, og gratis buss mellom IKEA og sentrum, veldig bra.......ialt en vellykket tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...