Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

torsdag 21. oktober 2010

Tur til Trondheim!!:)

Her er det røde teppet. Det var så utrolig fint. Skal prøve å få tak i mønsteret, for hun hadde det ikke. Men teppene kommer ikke til sin rett her. De var mye finere i virkeligheten!!:)

Her er det blå teppet, det var til dattera, for hun var så glad i blått. Det var også kjempefint. Det er Kim som holder opp teppet så jeg kunne ta bildet.....hyggelig dame som drev den butikken! :)
Her er en løper som hang i butikkvinduet. Men bilde er tatt med mobilen, og fargene er missvisende. Den var sprekere ifargene og veldig fin.
Ja nå har Kim og jeg vært en tur i Trondheim. Vi var først og fremst på IKEA. Der var det mye å se. Vi var veldig fornøyd med det vi så av kjøkkeninnredninger, så det blir vel ny på både Kim sitt kjøkken og vårt. Det blir spennende..... :) Dette var første dag. Deretter overnatta vi på Chesterfield hotell. Det var et bra hotell som vi trivdes på. Kan tenke meg å overnatte der flere ganger, midt i sentrum. Dagen etter var vi på shopping. Vi var på to sentre, "Olavsenteret" og på "solsiden". Det ble litt klær på oss. Vi måtte kjøpe en ny koffert.......;) Var også på en Quilte-butikk,"R.Sy-Steen". Kjempetrivelig dame som drev den. Må innom der senere også. Ho hadde sydd de flotteste teppene jeg har sett. Et i rødt og et i blått. Legger ut bilder her. Så ble det en del stoffer, var rimelig fornøyd med turen..... :) Flyet var i rute, tok flybussen begge veier, og gratis buss mellom IKEA og sentrum, veldig bra.......ialt en vellykket tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...