Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

fredag 28. januar 2011

Fra barnemunn!:)

Ja det er utrolig hvor mange gullkorn som kommer fra disse ungene våre. Det blir mange ganger pratet om at man skulle ha skrevet dem ned. Men det blir ikke gjort.
Det skal oftest ikke mye til for å glede oss. Her er noen fra mitt barnebarn. Skriver dem her for å huske:

I høst var han med oss på hytta, og da vi skulle legge oss sa han :  I dag er det en gammel dag, og i morra er det en ny dag.......


Også i høst hos Oldeforeldrene, han kom løpende inn og var så glad :  Se jeg har funnet røde blåbær.....( det var rips....)


Her om dagen :  Han hadde vært med bestefaren og handla og hjalp til med å sette inn varene. Så tar han opp en Litago (han skulle ikke ha da) og "leser" på den : Smaker godt i morra også......

Ja man skulle husket alt........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...