Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

søndag 2. januar 2011

Nytt år...... 2011.......

En av rakettene vi skjøt opp......det var et nydelig, stille og fint julevær......med sneen i buskene og mildt og fint...:)
Ja så var vi kommet inn i et nytt år ;2011....... Tiden går, og godt er jo det....Ønsker alle som leser her på siden et riktig Godt Nytt år.......Har en del blogger jeg følger, og det blir spennende å se hva som blir gjort i det nye året.....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...