Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 15. februar 2012

Klubbdag.......

I dag har det vært klubb-dag: Humørquilteran var samla.........
Jeg benytta anledningen til å ta bilde av noen vesker som var laga eller under produksjon.......

Denne veska har Mette sydd. Den er nesten ferdig......Bilde er av henne selv som lita......

Disse veskene har Evy sydd. Dongeriveska er nettopp ferdig..............

Denne veska holder Margaret på å sy. Mønsteret er "By-veska".........

Måtte bare ta et bilde av denne flotte brikken. Den har Margaret sydd av bittesmå rester

Så til slutt denne veska som Tove syr.....Det er en del igjen på den, så må vel ta et nytt bilde så dere får se den ferdig........


Som dere ser så er damene aktiv, og det blir mange flotte produkter etterhvert. Enda er ikke dette alle. Det kommer flere.......... Ha en fortsatt fin dag!!:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...