Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 22. februar 2012

Ny klubbdag.......

Ja har selv hatt influensa hele forrige uke og har ikke fått sydd noe. Men her kommer noen bilder av ting som mine flittige klubb-venninner har sydd:

Her ser vi noen av klubbens damer i aksjon........

Mette har sydd denne fine sommerlige kjolen...........

Kjolen måtte selvfølgelig ha en matchende tights...........(ikke stilig, eller?)

Og så må selvfølgelig dukka ha likedan som "mor"............

Her har Karin sydd toppen til et koselig slumreteppe som "gubben" skal få. Hun var i full gang med Quiltingen i dag.....

Og til slutt den andre av fire slike småvesker som er sydd. Denne har Erly sydd......



Så i morra håper jeg å få fortsette å sy. Det er så inspirerende å se alt de andre har sydd.
Før jeg ble syk klipte jeg mønsteret til den kjolen. Så det blir spennende..........
Ha en fin dag videre......:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...