Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

lørdag 25. februar 2012

Småtterier som ble ferdig......

Endelig noen småting som ble ferdig. Det er strikkepinne-etuier. To runde og to avlange. Tenkte å endelig få orden på strikkepinnene mine. Holder på å rydde på syrommet mitt, har sett at det trengs litt planlegging......

Ble rimelig fornøyd med å bli ferdig.........

Her er det plass til mange sett strikkepinner.......

Slik blir etuiet når det er lukket/rullet sammen.

Her er to etui for å ha rundpinnene i........


Det var morsomt å sy disse her. Skal gi bort et av hver.  Tror ikke jeg har flere pinner enn de som går inn i disse??
Når jeg er ferdig å rydde hobbyrommet mitt kan det hende jeg tar noen bilder.
GOD HELG!!:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...