Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

fredag 20. januar 2012

Helg igjen.......:)

Nå har vi hatt møte i quilteklubben vår. Klubben har fått navn: Humørquilten. Det var stort flertall for dette navnet blant mange andre gode forslag. Det er en lystig gjeng. På treffene er det mye prat, fliring og sosialt samvær. Så derfor dette navnet.

Vi har også hatt besøk i klubben av Gøril fra Bodø. Her fikk vi demonstrert kuttemaskin, noe som gav mersmak hos oss alle. Vi storkosa oss. Det var ei spire til flere nye prosjekter.


Jeg begynte på et teppe med disse rutene. Gleder meg til å begynne å sy, men må nok ha mere stoff for å gjøre det ferdig.

Ellers har jeg hatt ei uke sammen med barnebarna mens mor var i syden. Det er jo stas. De er så "God".....
Så var det helg igjen: God helg folkens!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...