Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

lørdag 21. januar 2012

Hjemmelaget......

Til jul fikk jeg to hjemmelagete ting. :

Det ene røde hjertet var en stor overaskelse.  En som jeg er tante til, og forloveden, kom på besøk like før jul. Med seg hadde de dette hjertet fylt med hjemmelagede marsipankuler. Hjertet var det hun, Kamilla som hadde laget. Det er strikka og tova. Jeg syns det var så fint.....og marsipankulene var også kjempegode. De fikk ben og gå på. Syns det var stor stas med disse hjemmelagete tingene........


Og disse gryteklutene fikk jeg i julegaven av ei venninne, Gøril. Det var en allsidig gave med stoff og sakser og mere til.....Morsomt og nyttig. Disse gryteklutene er store og gode......De har fått sin plass på kjøkkenet.

Ja jeg liker disse hjemmelaga gavene.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...