Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 4. januar 2012

Lita veske....

Har ei lita tulle på 3 år. Hun trenger nå ei lita veske har mormor funnet ut.......
Vi er to som syr likedan veske til våre små. Skal ta bilde av begge når de er ferdig. De kan bli nokså ulike selv med samme stoff.
Mønsteret er "Romantiske sommervesker" av Bente Malm. Det er den minste.

Det blir nok disse.......

Hvilken  pynt skal den få.....

Har klipt veska. Men fargene på bildene er for gule.
Så når jeg tar bilde av den ferdige veska, skal jeg ta bilde i dagslys.



Godt å komme i gang etter julefeiring.
Nå skal vi som syr i lag danne en Quilteklubb.
Vi skal ha møte i neste uke...........
spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...