Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 28. desember 2011

Julebesøk.....

I dag har vi hatt besøk av en koselig familie fra Bodø........Det var koselig. Og veldig nyttig. Gøril fikk opp skuffen vår. Vi har hatt ei skuff hvor eska til aluminiumsfolien hadde satt seg fast. Der lå boksåpneren som jeg har trengt flere ganger før jul, og ergra meg over. Skuffa stod bom fast, men Da Gøril tok fatt med steikespaden "måtte " den bare opp, til stor jubel......Hadde ei kake i ovnen, så jeg fikk litt hjelp til å pynte den også.....den var litt lunka men det gikk bra. Det ble en smakebit.....



Ingredienser, gulrot, rosiner og brunt sukker......
Flere ingredienser......

Delte kaken, krem og ananas mellom lagene........

Slik ble den, med orange farge i kremen ble det  skikkelig gulrotkake.......




Oppskriften finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...