Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

lørdag 10. desember 2011

Pepperkakebaking....

Mormor sine gull i aksjon:
Det kjevles og bakes.......
De satt og kjevla, stakk ut kaker i to og en halv time disse to smårollingene. Måtte lage mere deig, så det ble hvite "kakemenner" også. Jeg bare steika og ordna med nye brett. Så nå har de imponert mormor nok en gang........med masse kaker...:)
I år har vi fått noen nye former også. Så det ble noen dinosaurer.....

Ja denne suksessen må vi selvfølgelig gjenta til neste år........

Før helga var alle vi "quiltedamer" i Bodø og kosa oss. Og som "stoffavhengige" måtte vi selvsagt inn å "se litt på" stoffer.......Etterpå var vi på "Gamle Salten" og spiste nydelig mat (anbefales). Det var en trivelig dag!:)

God helg!!:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...