Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 28. desember 2011

Julenissebesøk.....:)

Også i år var vi så heldige å få besøk av julenissen.......
Til stor glede for de minste. ( Og seff for de store også.....)

Her kommer julenissen .........

Nå er sekken tom og nissen skal straks vandre videre.......

Se, så heldig jeg har vært. Fikk pusekatt som kunne gå og "male".......

Terje, onkelen min, hjalp meg og fikk arbeidsbenken i bruk.........


Ja barnebarnet mitt trodde nok at nissen syns han hadde vært snill i år siden han fikk så mange fine pakker.....

Fortsatt god jul........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...