Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

lørdag 3. desember 2011

Noen småtterier.....

Det er blitt et par nye toalettmapper/sminkepunger, og noen etuier for å ha papirlommetørklær i. Sydde en større lilla toalettmappe, likens som en av de jeg har sydd før. Men knappene er ikke kommet i enda.......Det blir vel litt håndarbeid foran TV-en i kveld.... Så tenkte jeg å sy noen grytekluter etter mønster av AnnAKa. Pungene er forresten også etter mønster av henne.
For å ha papirlommetørklær i.....

En ny liten sminkepung.....

Måtte ha en litt større toalettmappe.........

Slik ble endene på glidelåsen med linser...... (farga ikke bra, den er lik den over)

I går baka jeg tre sorter julekaker. Fant noen fra gamle dager som jeg ikke har bakt før. Tror nok det er bare en av dem som blir bakt senere et år. Det var Paletter, Gåsehaler og Kneppkaker. Palettene syns jeg var gode julekaker. Gåsehalene ikke så værst, men Kneppkakene var veldig søt. Det var mye sirup i dem, men det er morsomt å prøve.
          Så i neste uke skal jeg prøve å få ferdig grytelappene. I morra blir det pepperkake-baking med barnebarna......håper det blir ei kosestund.....

                                            God helg alle sammen!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...