Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

tirsdag 27. september 2011

Klubbdag....

Her er noen bilder fra en klubbdag.......

Margareth var iherdig med flere prosjekter......
 Gunn i full konsentrasjon med en fin løper......
Mette har fullt fokus på ei pute som hun syr.......
Her ser vi Gunn M og Evy som diskuterer mønstre i bøker som Gunn hadde med.....















Alle var ikke tilstede denne dagen, så jeg får komme tilbake med flere bilder senere.....Vi har det kjempekoselig disse dagene........Vi koser oss med kaffe, og produserer en god del.......Og det prates livlig i flekkene.....Så en alle tiders gjeng........




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...