Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

fredag 16. september 2011

Nye kjøkkengardiner...

Nå begynner det å bli ganske så mørkt ute om kveldene, så det er på tide å få nye gardiner på kjøkkenet. Skrev etter noen, men de var for korte. og bredda måtte tilpasses......



Begynte med oppklipte gardiner og en stoffpakke.
Hadde litt blonder liggende også ...












Sydde bord på vel 1,5 m


Slik ble det ene største gardinet......

 Borden, synd den ikke kan henge nede......
 Slik ble gardinet når det ble rullet opp...
Barnebarnet har pynta i vinduskarmen. Det er hans sofa med bamser i.......
Må også skrape bort maling på ruta. Det kom jo selvfølgelig tydelig fram på bildet.......




Slik ble gardinet i altandøra...

Sånn alt i alt rimelig fornøyd.  God helg alle sammen!!:)


Får ikke snudd dette bildet.!!:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...