Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

tirsdag 27. september 2011

Oslotur.....

Vi har gjort Oslo.........
På bildene ser vi Gøril som var med på turen.

Her er vi på Katrines Quiltestue.......Masse fint å se-(og handle......)!!:)

Her er vi på Lappemakeriet, også mye fint. Og vi handla--en del....!!:)

Her ser vi et prosjekt under arbeid.........

Et par av de mange flotte teppene som hang oppe på Lappemakeriet.......

Ei pute som jeg kjøpte stoffpakke til.........


Ja det var masse å se, så vi ble så innspirert og har masse ideer til ting vi har lyst å sy...
Vi var enige om at det blir flere turer......
Vi kosa oss masse......:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...