Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

lørdag 17. september 2011

Lørdagsjobb.....

I dag satte jeg meg ned for å legge opp stuegardiner til broren min. Da kommer en av ungene og vil ha meg til å sy ei "havkastnot". Ja det er mange slags oppdrag man skal få.....Han skulle bruke den i akvariet. Han har et akvarium på nesten 1700 liter. Og masse stein i. Så det er ei lita not da. Så det var nå fort gjort.....


 Sydde tau i på ene siden.....





Lodder (for tyngde) ble sydd i nederkanten + tau.

Høyre bilde viser nota da den var ferdigsydd......:


Gardinene besto i 8 lengder, 4 av dem 2,80 cm bred. Stores og nylon/silke. Så nå er jeg rimelig lei gardiner.... Må innrømme at på slutten gikk det vel mye på øyemål. De var jo så glatt og tynn, men endelig ferdig.........

Nå er det "Skal vi danse" på TV. Så nå blir det TV-tid og avslapping.....Ha en fin kveld:)

1 kommentar:

  1. Her inne var det mye fint! Så flink du er med hendene dine:) Jeg kan kun strikke enkle ting dessverre og skulle ønske jeg var like flink som du:)

    Veldig hyggelig at du vil bli med på Giveawayen min. Tvi, tvi;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...