Litt om håndarbeidet og familien !! : )

Litt om meg

Hei :) Jeg heter Lilian og liker å gjøre mye forskjellig...litt av alt...Bare for gøy...:) Så liker jeg å titte på blogger for å se hva andre holder på med og få ideer :))
Hvis du er interessert i hva jeg holder på med må du bare titte innom her...
...ser jeg at du har vært her vil jeg nok titte innom deg også... :)

onsdag 14. september 2011

Punger med klemmelås....

Det var klubbdag i dag... Vi var flere stykker som sydde slike små punger for første gang. Det var morsomt. Så det kommer flere etterhvert......

Det ble tre denne dagen........

Klem for å åpne.....
En har jeg gitt bort, og en skal jeg ha selv, så får vi se....
Må vel ta noen bilder neste gang. Da skal vi sy penaler, skrin, mapper el hva de kalles. Det har jeg sydd før, men syr gjerne flere, siden det var ønske om det... gleder meg allerede....:)

Ha en fin lillelørdag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...